20161104_2054512

Afscheid Bert Paulissen

20161104_2055221

Vrijdag 4 november werd, tijdens een gezellig samenzijn, door het kerkbestuur afscheid genomen van Bert Paulissen als kerkmeester en lid van de Parochiële Bestuursraad (PBR) van onze St. Walburga parochie. Pastoor Paul Horsch memoreerde in zijn toespraak de vele verdiensten van Bert voor onze Parochie en gemeenschap. Van 2008 tot 2014 was Bert kerkmeester en na de clustervorming met, o.a. Heer,De Heeg, Scharn en Heugem, lid van de PBR tot 2016. Bert heeft zich in het bijzonder bezig gehouden met het beheer en onderhoud van de kerk, kapelanij en het scoutinggebouw. Memorabel daarbij zijn de renovatie van de kapelanij en het maken van de bouwkundige doorbraak van de sacristie naar de bovengelegen onbruikbare zolderruimte. Zijn vakmanschap,en vlijt heeft hij jaren en urenlang belangeloos  ingezet. Daarnaast was hij zeer betrokken in de contacten met de Ambysche verenigingen. Zijn vrouw Jolanda werd ook niet vergeten en ontving de bloemen voor haar medewerking bij tal van activiteiten. Bert ontving als dank en herinnering een fraai houten St. Walburga beeldje. Gelukkig gaat Bert niet verloren, hij is lid van de werkgroep onderhoud. Bert nogmaals heel hartelijk bedankt!

Namens de geestelijkheid, kerkbestuur en de PBR,

Piet Keijmis