Anu

Kapelaan Anu nieuwe pastoor Parochiefederatie Tegelen-Steyl-Belfeld

Bisschop Harrie Smeets heeft mij benoemd tot pastoor van de parochiefederatie Tegelen- Steyl-Belfeld. Met Gods genade wil ik de komende jaren dienstbaar zijn voor de 5 parochies aldaar.

Dankbaar ben ik de bisschop voor de vertrouwen dat hij in mij heeft gesteld en dat hij mij deze benoeming heeft toevertrouwd.

Dankbaar ben ik aan alle lieve en zorgzame mensen in de parochies Heugem, De Heeg, Heer, Scharn en Amby te Maastricht-Oost. Met hart en ziel hebben jullie mij overal ontvangen en onbaatzuchtig liefgehad. Dankbaar ben ik aan alle verenigingen en vooral de vrijwilligers en mijn collega’s voor de vreugdevolle en leerzame tijd in Maastricht.

Amby en Sint Walburga, bedankt voor het warme thuis, jullie hebben mij op handen gedragen. Liefde vergaat nooit. Jullie liefde blijft als een brandende kaars op mijn levensweg.

De installatie van mij zal plaatsvinden op zondag 1 september 2019 om 10.30 uur in de Sint Martinuskerk te Tegelen.