750_5173

Kapelaan Anu zwaait af op zondag 25 augustus om 15:00uur in de Sint Walburgakerk te Amby. Iedereen die daarbij aanwezig wil zijn is van harte welkom

Bisschop Harrie Smeets heeft mij benoemd tot pastoor van de parochiefederatie Tegelen- Steyl-Belfeld. Met Gods genade wil ik de komende jaren dienstbaar zijn voor de 5 parochies aldaar.

Van de ene kant is er een gevoel van vreugde dat je op heel jonge leeftijd deze taak wordt toevertrouwd, maar van de andere kant ook het gevoel dat ik langzaam afscheid moet nemen van alle lieve en zorgzame mensen in Heugem, De Heeg, Heer, Scharn en Amby.

Met grote dankbaarheid kijk ik terug op de afgelopen 7 jaar, waarin ik véél lief en leed met jullie heb mogen delen. Het was een zaligheid in jullie midden te mogen wonen en dienen. Dankbaar ben ik aan alle mensen en verenigingen, vooral aan de vrijwilligers, voor de vreugdevolle en leerzame tijd in Maastricht. Jullie hebben mij overal ontvangen en onbaatzuchtig liefgehad.

Uit dankbaarheid wil ik op zondagmiddag 25 augustus om 15:00 uur de H. Mis opdragen in de Sint Walburgakerk te Amby. Iedereen die daarbij aanwezig wil zijn is van harte welkom. Daarna zal ik een toespraak houden in de kerk en is er een informeel en gezellig samenzijn in de Amyerhoof. Ik houd van jullie en we blijven altijd verbonden in gebed.

U bent altijd welkom bij ons, hoorde ik vaak van jullie, en jullie zijn ook altijd van harte welkom bij mij in mijn nieuwe thuis in de parochiefederatie Tegelen- Steyl-Belfeld.

Kapelaan Anu